خبر
خبری 
محبوب ترین ها


میتوانید برای این سیستم، از آب چاه استفاده کنید؛ اما اگر زمانی آب در دسترس نبود، میتوان آن را بهعنوان سیستم تهویه استفاده کرد. تعمیر و نگهداری سیستم مه پاش آسان بوده و کمی دقت در نگهداری و نصب مه پاش می تواند به عمر مفید سیستم کمک شایانی نماید. اگر قصد دارید یک گزینه ارزان قیمت تهیه کنید و به کمک آن باغچه، تراس و گلدان های خود را آبیاری کنید، احتمالا این تایمر گزینه خوبی است. انحنای لنس در قسمت جلویی آن می باشد و کمک میکند تا به راحتی به داخل محل مورد نظر دسترسی پیدا کند. که عبارتند از دبی 201 و دبی 141 می باشد که در ادامه در مورد ویژگی و مشخصات آن توضیح داده می شود. قطر ورودی پمپ کارواش 60 بار برتولینی دبی 201 لیتر 10.44 سانتی متر و قطر خروجی آن 10.99 سانتی متر می باشد. مقدار دبی خروجی در کارواش صنعتی فشار قویی بسیار موثر است بدلیل اینکه تمامی مشخصات آن بر اساس دبی تغییر می کند. دور موتور پمپ کارواش 60 بار برتولینی دبی 201 لیتر 550 دور در دقیقه می باشد. شرکت برتولینی ایتالیا دو نوع دبی برای پمپ کارواش 60 بار برتولینی عرضه کرده است. 

قطر میل لنگ، نوع روغن، مقدار روغن مورد نیاز، وزن پمپ کارواش 60 بار برتولینی با دبی 201 لیتر مانند واترجت 60 بار با دبی 141 لیتر است. درنهایت عملکرد سامانه مه پاش و تهویه صنعتی بهصورت مجزا و تلفیقی در کنترل ذرات منتشره در هوای محیط کار، مواجهه فردی و انتشار زیستمحیطی مورد ارزیابی قرار گرفت. سایر ذرات منتشره نیز با بهکارگیری سامانه تهویه مکنده موضعی با اقتباس از استانداردها و راهنماهای موجود کنترل گردید. این برنامه دارای کنترل دستی با صفحه LED و کنترل صدا از طریق Amazon Alexa و Google Assistant است. این وسیله به جهت کنترل دما و رطوبت محیط مورد استفاده قرار می گیرد. دقت کنید که دیافراگم در کدام جهت قرار گرفته است تا بتوانید دوباره با همین ترتیب فنر و دیافراگم را در جای خود مونتاژ کنید. سعی کنید برای استفاده از نازل ها، نوع مناسب کار خود را انتخاب نمایید. در سیستم outdoor یا فضای باز تمامی فرمان ها از قبل تعیین و به کنترلر داده شده است. در این مقاله از وب سایت نیکا کورپ به بررسی سیستم آبیاری قطره ایی و هم چنین اجزای این سیستم می پردازیم. یکی از بروز ترین سیستم های آبیاری تحت فشار سیستم آبیاری قطره ای است.

پمپ برتولینی ایتالیا پیستون سرامیکی مناسب برای کارواش ، سیستم های مه پاش ، تزریق فشار قوی مایعات رقیق ، تست لوله های گاز ، آب و مخازن ، مخزن شور ، قابل استفاده در ماشین های شستشوی شهرداری. همچنین بازده سامانه مرطوبسازی، تهویه صنعتی و تلفیقی در کاهش میزان مواجهه با ذرات قابل استنشاق 54، 73 و 88 درصد حاصل شد. یافتهها : بازده سامانه مه پاش، تهویه صنعتی و تلفیقی در کاهش غلظت غبار محیطی به ترتیب 49، 76 و 95 درصد بود. مطابق تحلیلهای اقتصادی، بالغبر 80 درصد هزینههای اجرایی پروژه به این روش نسبت به روش خشک کاهش یافت، لذا میتوان در شرایط مشابه این سامانه را بهعنوان یک راهکار مؤثر و اقتصادی پیشنهاد داد. استفاده میشود. با این وسیله میتوان سرعت شستشو را افزایش داد و از میزان مصرف آب نیز کاست. اما باید توجه نمود که خرید دستگاه کارواش با حداکثر فشار عملیاتی بالا برای انجام عملیات شستشوی نیازمند فشارهای بسیار کمتر از آن، از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست زیرا با افزایش بیشینه فشار عملیاتی دستگاه های جت واتر، قیمت آنها بصورت فزاینده افزایش می یابد. از پمپ صنعتی برتولینی کارواش برای شستشوی سطوح و خودرو در مکانهایی که دسترسی به برق 3 فاز ندارند، استفاده میشود.این پمپ باید با الکتورموتور تک فاز 3 اسب بخار کوپل شود، که کارواکس این کار را با بهترین الکتروموتو حال حاضر یعنی "موتوژن" انجام داده است.پمپ کارواش صنعتی برتولینی هم مانند کوپل پمپ Comet ایتالیا، بر روی شاسی ثابت یا متحرک به همراه شیرفشار شکن، 10 متر شیلنگ فشار قوی و گان و نازل ابصورت کاملا آماده به کار ارائه میگردد.قدرت فشار خروجی این پمپ 100 بار و حداکثر آب دهی آن 11 لیتر بر دقیقه است.

همچنین انتخاب تایمر به منظور انجام آبیاری اتوماتیک در باغ کاملاً بدون هزینه اضافی و در حد نیازها و امکانات بسیار مهم است. مشخصات فنی کنترلر آبیاری هانتر (تایمر هوشمند آبیاری ) • کنترلر یا تایمر آبیاری هانتر در دو نوع فضای باز (Outdoor) و فضای بسته (Indoor) به مشتریان عزیز ارائه می شود. تعداد شاتون های روی این محصول بسته به نوع کارواش معمولا 3 و 5 عدد است. شیلنگ فشار قوی دستگاه واتر جت صنعتی که در مدل های صنعتی فولاد بافت است شعاع عملیاتی دستگاه را افزایش می دهد. سیستم آبیاری قطره ای سیستمی ابداعی است که سالیان متمادی جهت صرفه جویی در مصرف آب و افزایش تولید محصولات کشاورزی در زمین های نواحی مختلف سرتاسر دنیا به کار گرفته شده است. فرکانس آبیاری، به برنامه تکرار شدنی آبیاری گل ها گفته می شود. را نام ببریم. کدام از این پمپ ها یی که نامبرده می توانند در شرایط خاصی مورد استفاده قرار بگیرند که شما باید بر اساس آن شرایط و کاربردی که خودتان از پمپ انتظار دارید نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی

 

 

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 320
برچسب ها :

[ جمعه 27 خرداد 1401 ] [ 21:53 ] [ صدا ]
.: Weblog Themes By niloblogWeblogSkin :.
درباره سایت

عضویت
نام :
نام کاربردي :
رمز عبور :
تکرار رمز عبور :
ايميل :
ورود
نام کاربردي :
رمز عبور :
بازیابی رمز عبور
خبرنامه

نظر سنجی

آمار وبلاگ

آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 5
تعداد کل نظرات : 0

برچسب‌ ها
سایت
آپلود سنتر دائمی
امکانات وب